česky | deutsch | english | espanol | français | italiano | nederlands | polski | 中文 || Back to FAQ

Ik kan geen certificaat aanmaken

Er is geen geldige certificaatsaanvraag ontvangen. Klik op de knop ‘terug’ en probeer het opnieuw.

Wilt u een certificaat aanmaken en krijgt u de foutmelding: "Er is geen geldige certificaatsaanvraag ontvangen. Klik op de knop ‘terug’ en probeer het opnieuw.".

In de afgelopen maand hebben verschillende browser's de <keygen> html tag verwijderd die wordt gebruikt voor het aanmaken van het certificaat. Gebruik een browser die nog steeds de <keygen> html tag ondersteunt.

Het spijt ons hieromtrent. Vrijwilligers uit onze gemeenschap zijn al bezig met dit onderwerp. Als u hen een hand kan geven, is uw hulp welkom. HelpingCAcert.

CAcert is operated by a community of volunteers. Please help so that CAcert can continue to issue free certificates! For example translate help pages or code. Or donate. Or spread CAcert in your country. Or improve translations.


FAQ/Keygen/NL (last edited 2018-01-07 19:55:50 by EtienneRuedin)